Co znamená pojem Content marketing?
Content marketing (neboli obsahový marketing) je marketingová technika, která je založena na budování relevantního a konzistentního obsahu, za účelem zaujmout a získat přesně definované publikum, které bude plnit stanovené cíle.
Jednou ze zásad content marketingu je jedinečnost a unikátnost daného obsahu. Google se stále více zaměřuje na penalizaci duplicitního obsahu. Internet je v současné době plný „převzatých“ textů, článků či informací a vyhledávače tak vrací na jeden vyhledávací dotaz desítky, či stovky takřka identických odpovědí. Pokud tedy vytvoříme na daný vyhledávací dotaz originální a relevantní odpověď, Google nás ve výsledcích vyhledávání zvýhodní.
Content marketing lze aplikovat při návrhu webových stránek jak v podobě tvorby originálních textů, ale také fotek a videí. Obsahový marketing se taktéž velmi často váže k úspěšnému používání sociálních sítí a úspěšné prezentaci na nich. Nejčastěji se při tvorbě content marketingových strategií jako nástroje využívají blogy, ebooky, různé infografiky či infovidea a videoblogy.
Výsledkem kvalitního content marketingu je pak velmi dobrá organická návštěvnost na daná témata, větší míra vracejících se návštěv a celkové posílení brandu.
Více informací o obsahovém marketingu se dozvíte na školení Internetový marketing.
Pokud chcete pomoci s obsahovým marketingem na vašich webových stránkách nebo eshopu, rádi vám pomůžeme na individuální konzultaci.